Tuesday, March 13, 2007

Di Taq oleh seseorang


Ini adalah destop kat opis aku. Kalau kat rumah lain pulak.

Sebagai meneruskan virus ini supaya merebak ke seluruh kotak-kotak..saya ingin sekali melihat desktop:
1) Khairyn - pencinta German Muslim Caucasian.

2) Indera Kencana - kumpulan tidak boleh makan ikan tapah.
3) Zwit - yang mencari keseimbangan.

4) Izinni - akak ikan keli pemantau keyboard terbakar.

5) 13 May - penyumbang terbesar asap naga.

6) Bayu Senja - yang sedang berusaha mendelete memori silam bersama si dia.

7) Hakim Dirani - sahabat Bayu Senja.

8) Achik - yang terhutang cheese cake dengan saya :)

9) Black Purple - jawo pinter yang menanti Rosnah Mat Aris menjawab tag peliknya.

10) Bunga Rampai - harumnya bisa mengertak bapak polisi.

11) Lindosh- yang runsing dengan permukaan bulan.

12) Purple Heart - moga diberikan ketenangan hati dan fikiran.

13) Hani Sumayyah - seorang ibu yang kuat semangat.

14) Inilah saya - seseorang yang baru menerima orang baru dalam keluarganya.

15) Jerangkung - tetamu baru Iman Mawaddah.


Aku telah ditag oleh Iman Mawaddah. Sebenarnya wall paper aku gambar lambang liverpool fc disebabkan nak up load kat sini biarlah aku tunjuk gambar anak aku.

6 comments:

Unknown said...

kenapa tak clear, saya ingat nak baca nama2 fail dalam tu... :D

Sang Perba said...

aminbakish
sajer jer...mana boleh beb bahaya ekekeke

INDERA KENCANA said...

Bukan tak nak upload, sebenarnya tak tau pun nak buat macam mana...

Sang Perba said...

indera
aku ambik gambo nih dengan hp pastu masukkan dalam blog...

INDERA KENCANA said...

Tak...
Maksud aku, aku pun kena tag. Tapi aku tak jawab sebab aku tak tahu macam mana nak upload imej masuk ke blog..

Iman Mawaddah said...

Lahai..kesiannya korang ni..Tekan button prt scrn sebelah button F12 kemudian paste dalam paint dan save..hehe..senang je. Anyway thanks. Maaf la kesuntukan waktu untuk beraya ke sini.