Monday, July 30, 2007

Boss Aku Nak Cuti!

Baru menjejak kaki di pejabat tiba-tiba Mel menyapa.

"Bos petang nih mesyuarat.." Ala ini yang paling aku menyampah. Mesyuarat-mesyuarat. Tak habis-habis mesyuarat. Memang aku merungut. Apa tidaknya. Dengan kesibukan yang amat diganggu dengan mesyuarat. Dateline banyak nak kejar.

Aku sebenarnya baru balik kursus dekat tiga minggu aku dikursuskan di sebuah hotel 5 bintang di Pantai Cherating, Pahang. Kemudian tidak sempat balik ke rumah terus aku ke Kuala Terengganu untuk menghadiri mesyuarat. Tiba-tiba masuk pejabat mesyuarat lagi! Aduhhh...

Esok ke Putrajaya ada program di sana. Jumaat ke Sabak Bernam, Sabtu ke Taiping, Ahad ke Pulau Pinang, Isnin ke Alor Setar, Selasa ke Kangar pulak. Aiseh... Boss aku nak CUTI!

4 comments:

Unknown said...

kerje-kerje... tak stress.. kira orait la.. :D

indera kencana said...

Nak buat macam mana..
Dah tugas..!!
(Kang tak makan lak!!)

Iman Mawaddah said...

Sabar2..tu amanah tu. Saya pun sibuk sejak 2 menjak ni

Unknown said...

Selamat Berpuasa encik :)